Brev:
Start på anden mad end modermælk
28. januar 2009
Alder:
3 mdr.
Start på anden mad end modermælk
Hej Helen
Min kære datter er 15 uger nu. Hun har stadig urolige dage, men det er blevet bedre - lige nu :)
Hun er begyndt at indlægge en ekstra amning i løbet af natten (ml 1-4 t). Jeg troede først det var et appetit spring med det har stået på i et par uger og jeg tror derfor at min mælk måske ikke mætter så meget.
Hun er en stor pige 4110 g fra fødslen og vejer nok omkring 7,5 kg nu. Jeg fuldtids ammer og hun har kun fået lidt kamille te et par gange.
Jeg har læst i brevkassen at MME mætter mere end alm. modermælk og skal jeg måske starte på at give hende lidt af det om aftenen? Det skal sges at vi har allergi i fam. min mand og jeg er begge pollen allergiker og min mor er lactoseintolerent.
Hun er jo tæt på 4 md og skal vel snart starte på grød, eller må jeg bare vænne mig til søvnløse nætter?
Med venlig hilsen
En træt mor